fbpx

העברת מסר

המיומנות השנייה בשיפור רמת התקשורת של האדם היא היכולת שלו להעביר את המסר שלו בצורה ברורה ומובנת לצד השני.

 לשם כך, על האדם לגבש תחילה רעיון ברור איזה מסר הוא רוצה להעביר.

 חשוב מכך, אנחנו צריכים לשים את עצמינו בנעליים של האדם השני ולדמיין איזו תוצאה המסר שלנו הולך ליצור אצלו. אם לא נעשה זאת, ונחשוב רק על עצמינו, לא נוכל להגיע להסכמות עם הצד השני.

 כמובן, לא נוכל להעביר את המסר שלנו בבהירות בלי ש״נהיה כאן״.

 כמו כן, עלינו לא רק להוציא את המילים מהפה, אלא באמת להתכוון שהמסר שלנו יגיע לצד השני ויובן על-ידו.

 התכוונות חלשה מדי לא תגרום לאדם השני לקלוט את המסר.

 התכוונות חזקה מדי עלולה להמם אותו.

 כמו שאר מיומנויות התקשורת, מיומנות העברת המסר ניתנת לתרגול.

 

בהערה, אביב פז

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף ב linkedin
שיתוף בלינקדאין
שיתוף ב pinterest
שיתוף בפינטרסט

השאירו תגובה

גלה את הדרך היעילה לשפר את המיינד שלך!

קבל מיד במייל את המדריך ליעילות המיינד!

יכול לעניין אותך גם

תקשורת יזומה

מיומנות התקשורת האחרונה והמסכמת, אשר כוללת בתוכה את כל המיומנויות שתיארתי במאמרים הקודמים ששלחתי, נקראת טיפול בתקשורת יזומה. תקשורת יזומה

השגת תשובה

המרכיב הרביעי של תקשורת נכונה הוא 'השגת תשובה לשאלה' ששאלת. הרבה פעמים, האנשים אותם אנו שואלים שאלה, לא עונים עליה,

וידוע

המיומנות השלישית בשיפור רמת התקשורת של אדם היא היכולת שלו לתת ״וידוע״ לאדם אחר. בספר ״מדריך התקשורת המלא״ מאת דני למברגר, וידוע מוגדר בתור: ״משהו

Set your categories menu in Theme Settings -> Header -> Menu -> Mobile menu (categories)
Create your first navigation menu here
Shopping cart
Start typing to see posts you are looking for.