fbpx

השגת תשובה

המרכיב הרביעי של תקשורת נכונה הוא 'השגת תשובה לשאלה' ששאלת.

הרבה פעמים, האנשים אותם אנו שואלים שאלה, לא עונים עליה, ובמקום זאת, מסיטים אותנו לנושא אחר שבכלל לא התכוונו לשאול עליו.

אי קבלת תשובה או אי השגת ביצוע של הנחיה שנתנו למישהו לבצע, גורמת לנו עיכובים בהשגת מטרתנו.

ניתן לחסוך הרבה זמן ואנרגיה מיותרים על ידי לימוד ותרגול 'השגת תשובה לשאלה' שלנו.

בהערכה, אביב פז

 

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף ב linkedin
שיתוף בלינקדאין
שיתוף ב pinterest
שיתוף בפינטרסט

השאירו תגובה

גלה את הדרך היעילה לשפר את המיינד שלך!

קבל מיד במייל את המדריך ליעילות המיינד!

יכול לעניין אותך גם

תקשורת יזומה

מיומנות התקשורת האחרונה והמסכמת, אשר כוללת בתוכה את כל המיומנויות שתיארתי במאמרים הקודמים ששלחתי, נקראת טיפול בתקשורת יזומה. תקשורת יזומה

וידוע

המיומנות השלישית בשיפור רמת התקשורת של אדם היא היכולת שלו לתת ״וידוע״ לאדם אחר. בספר ״מדריך התקשורת המלא״ מאת דני למברגר, וידוע מוגדר בתור: ״משהו

העברת מסר

המיומנות השנייה בשיפור רמת התקשורת של האדם היא היכולת שלו להעביר את המסר שלו בצורה ברורה ומובנת לצד השני.  לשם

Set your categories menu in Theme Settings -> Header -> Menu -> Mobile menu (categories)
Create your first navigation menu here
Shopping cart
Start typing to see posts you are looking for.