fbpx

זרימות ועסקים, או איך לייצר הכנסות

ניתן להגדיר זרימה בתור התקדמות של תקשורת, אנשים, כסף, תמיכה וכו׳ מנקודה אחת לנקודה שניה.

ישנם הרבה אנשי עסקים שמחכים, דואגים, חרדים לגבי כניסה של לקוחות, הזמנות וכסף לעסק.

יש להם תשומת לב על זרימה פנימה.

הם בדרך כלל אינם מודעים לכך שהם יכולים ליצור את ההכנסות שלהם.

הדרך לגרום לדברים להיכנס פנימה היא להזרים דברים החוצה.

זרימה החוצה יכולה לכלול מספר רב של פעולות, כגון: שליחת דואר ומיילים, פרסום, קידום, טיפוח צוות, ייצור מוצר או שירות באיכות גבוהה מאוד, תשלום חובות וכל דבר אחר אשר מוציא דברים מהעסק אל העולם החוצה.

כמות גבוהה של זרימה החוצה חיונית כדי לקבל זרימה כלשהי פנימה.

האיכות של הזרימה החוצה מגבירה את היחס בין זרימה החוצה לזרימה פנימה.

 

בהערכה, אביב פז

 

עסקיםועזרימות ועסקיםסקים

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף ב linkedin
שיתוף בלינקדאין
שיתוף ב pinterest
שיתוף בפינטרסט

השאירו תגובה

גלה את הדרך היעילה לשפר את המיינד שלך!

קבל מיד במייל את המדריך ליעילות המיינד!

יכול לעניין אותך גם

תקשורת יזומה

מיומנות התקשורת האחרונה והמסכמת, אשר כוללת בתוכה את כל המיומנויות שתיארתי במאמרים הקודמים ששלחתי, נקראת טיפול בתקשורת יזומה. תקשורת יזומה

השגת תשובה

המרכיב הרביעי של תקשורת נכונה הוא 'השגת תשובה לשאלה' ששאלת. הרבה פעמים, האנשים אותם אנו שואלים שאלה, לא עונים עליה,

וידוע

המיומנות השלישית בשיפור רמת התקשורת של אדם היא היכולת שלו לתת ״וידוע״ לאדם אחר. בספר ״מדריך התקשורת המלא״ מאת דני למברגר, וידוע מוגדר בתור: ״משהו

Set your categories menu in Theme Settings -> Header -> Menu -> Mobile menu (categories)
Create your first navigation menu here
Shopping cart
Start typing to see posts you are looking for.