fbpx

מהיכן נובע "רעש" בראש?

היי. כאן אביב פז.

אפשר לדמות את הראש שלנו לתחנת רכבת. מחשבות באות ומחשבות הולכות. יש כאלה שנתקעות. יש כאלה שמעצבנות. יש כאלה שמכעיסות. ויש כאלה שמפחידות.

 

רצף המחשבות הוא כמעט אינסופי, וכשאנחנו נמצאים לבדנו המחשבות תוקפות אותנו. אנחנו מנסים להסב את תשומת ליבינו לעסק, למשפחה, לספר, לסרט, לטיול, למשקה חריף, לכדור הרגעה, לג׳וינט…

 

אך כשאנחנו לבד, זה אנחנו מול המחשבות, מול הרגשות, מול עצמנו. יש מחשבות שאוחזות בנו ימים, אך יש כאלה שנשארות בראש שלנו שבועות ואפילו חודשים. אנחנו מנסים לחשוב מחשבות חיוביות כדי להתגבר על מחשבות השליליות, אך זה לא תמיד עוזר, כמה שלא מנסים.

 

אנחנו מהרהרים בעברנו וחושבים מה היה קורה אילו היינו עושים אחרת…

 

אנחנו חושבים על מה אחרים עשו לנו, ולפעמים על מה שאנחנו עשינו לאחרים…

 

כואב לנו על האנשים שכבר לא איתנו ועל ההזדמנויות שפספסנו…

 

"רועש" לנו בפנים ולא נוח כל-כך…

 

אך באותו זמן אנחנו שואפים להיות שמחים, מאושרים ועליזים. אז איך זה שיש בראש שלנו כזאת ניגודיות? זה נראה שיש חלק במיינד שלנו שאנחנו לא ממש שולטים בו.

 

החלק הזה של המיינד נקרא 'מיינד מגיב'. זהו האויב הפנימי שלנו שהורס אותנו ואת היחסים שלנו עם האחרים. כמו נחש שמחכה לרגע המתאים כדי לתקוף אותך, לקלקל את מצב רוחך, לעשות אותך לא מאושר, להגביל את יכולותיך, להרוס את היחסים שלך עם האחרים ולהקטין את הצלחתך.

 

בעודך קורע את התחת כדי להצליח בחיים, המיינד המגיב עושה את הכל כדי שתחוש חסר ביטחון, תפקפק בהצלחה שלך, תרגיש לא ראוי לה.

 

ואפילו כשאתה מגיע להצלחה שכל כך רצית, המיינד המגיב לא נותן לך ליהנות ממנה באופן מלא בגלל הצפת החרדות שלו, חוסר שביעות הרצון שלו והכעסים שלו.

 

החדשות הטובות הן שאפשר להיפטר מהנחש הזה. אפשר לחוות שמחה, עליזות, הנאה. אפשר להצליח וליהנות מפירות העבודה שלך.

 

וזה מה שאני מאחל לך!

 

לחיים מלאיים בהנאה,

 

אביב פז

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף ב linkedin
שיתוף בלינקדאין
שיתוף ב pinterest
שיתוף בפינטרסט

השאירו תגובה

גלה את הדרך היעילה לשפר את המיינד שלך!

קבל מיד במייל את המדריך ליעילות המיינד!

יכול לעניין אותך גם

תקשורת יזומה

מיומנות התקשורת האחרונה והמסכמת, אשר כוללת בתוכה את כל המיומנויות שתיארתי במאמרים הקודמים ששלחתי, נקראת טיפול בתקשורת יזומה. תקשורת יזומה

השגת תשובה

המרכיב הרביעי של תקשורת נכונה הוא 'השגת תשובה לשאלה' ששאלת. הרבה פעמים, האנשים אותם אנו שואלים שאלה, לא עונים עליה,

וידוע

המיומנות השלישית בשיפור רמת התקשורת של אדם היא היכולת שלו לתת ״וידוע״ לאדם אחר. בספר ״מדריך התקשורת המלא״ מאת דני למברגר, וידוע מוגדר בתור: ״משהו

Set your categories menu in Theme Settings -> Header -> Menu -> Mobile menu (categories)
Create your first navigation menu here
Shopping cart
Start typing to see posts you are looking for.