fbpx

New York - London - Paris - Berlin - Prague - Haifa - Tel Aviv - Riga - Moscow - Saint Petersburg

מה הכי נחוץ כדי להרים את העסק שלך?


לפעמים נראה שכדי להצליח בעסקים אתה חייב שיהיה לך תואר, שתדע מהן האסטרטגיות הכי מתקדמות של ניהול עסק, שתגייס מימון רב, שיהיו לך מיומנויות וכישורים רבים וכן הלאה.

 

משיחות רבות שניהלתי עם אנשי עסקים שלהם אנו עוזרים, חלקן אתה יכול לראות כאן, עולה שהדבר הכי משמעותי שהם מחשיבים בתור מה שעזר להם להרים את העסק שלהם, הוא תקשורת.

 

למרות שעשו עוד הרבה קורסים אחרים אצלנו, הם מבדילים את קורס ״תקשורת יעילה״ בתור ״הדבר״ שעזר להם להרים את העסק.

 

וזה מאוד הגיוני בעיניי. בעל עסק נמצא בתקשורת תמידית עם הצוות שלו, עם הספקים ועם הלקוחות.

 

מיומנויות התקשורת שלו משפיעות באופן ישיר או עקיף על כל העסק.

 

אם הוא מתקשר עם הצוות שלו בצורה נכונה, הצוות ישכפל את אופן התקשורת ויישם אותו כלפי הלקוחות.

 

אם הוא מתקשר עם הלקוחות שלו בצורה נכונה, בעל העסק יצליח להגביר את המכירות ויהיו לו הרבה יותר סיכויים לשמור על הלקוחות.

 

עסק מורכב מאנשים. עסק משרת אנשים.

 

עם כל ההמצאות החדשניות של העידן המודרני, תקשורת בין אישית היא עדיין התכונה הנעלה בעסקים.

 

האנשים הכי מצליחים והכי נחמדים שהכרתי ידעו לתקשר בצורה נכונה, בין אם באופן טבעי או בין אם למדו ותרגלו את החלקים שמהם תקשורת נכונה מורכבת.

 

במיילים הבאים, אני אעבור על כל החלקים שמהם מורכבת תקשורת נכונה.

 

נשתמע בקרוב,

אביב פז

 

 

 

גלה את הדרך היעילה
לשפר את המיינד שלך!

קבל מיד במייל את המדריך ליעילות המיינד!