fbpx

תקשורת יזומה

מיומנות התקשורת האחרונה והמסכמת, אשר כוללת בתוכה את כל המיומנויות שתיארתי במאמרים הקודמים ששלחתי, נקראת טיפול בתקשורת יזומה.

תקשורת יזומה היא כל דבר שאדם מביע בקשר לרגשות שלו, לרעיונות שלו, לתגובות שלו וכדומה.

האם קרה לך אי-פעם שהיית נלהב לגבי משהו ואדם אחר לא השתתף בהתלהבות שלך?

או שהיית מצוברח/ת ולא זכית להתייחסות הולמת?

בשני המקרים, התקשורת היזומה שלך לא טופלה כראוי.

אפשר לעקוב אחר הסיבה לכל ריב ולמצוא אותה בתקשורת יזומה שלא טופלה כראוי.

לקוח לא מרוצה בעצם מביע תקשורת יזומה שבה צריך לדעת לטפל באופן מיומן.

התנגדויות למכירה הן תקשורות יזומות.

איש צוות מצוברח מביע תקשורת יזומה.

טיפול בתקשורות יזומות בזוגיות ועם ילדים חשוב לא פחות.

יש טכניקה מדויקת כיצד לטפל בתקשורות יזומות.

אי-ביצוע מלא של כל צעד בטיפול בתקשורת יזומה גורם למפחי נפש, לריבים, לסכסוכים וליחסים לקויים.

מיומנות הטיפול בתקשורת יזומה היא בין היכולות החשובות ביותר ביחסים בין-אישיים.

אני ממליץ לך בחום ללמוד ולתרגל אותה.

 

בהערכה, אביב פז

 

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
שיתוף בוואטסאפ
שיתוף ב linkedin
שיתוף בלינקדאין
שיתוף ב pinterest
שיתוף בפינטרסט

השאירו תגובה

גלה את הדרך היעילה לשפר את המיינד שלך!

קבל מיד במייל את המדריך ליעילות המיינד!

יכול לעניין אותך גם

השגת תשובה

המרכיב הרביעי של תקשורת נכונה הוא 'השגת תשובה לשאלה' ששאלת. הרבה פעמים, האנשים אותם אנו שואלים שאלה, לא עונים עליה,

וידוע

המיומנות השלישית בשיפור רמת התקשורת של אדם היא היכולת שלו לתת ״וידוע״ לאדם אחר. בספר ״מדריך התקשורת המלא״ מאת דני למברגר, וידוע מוגדר בתור: ״משהו

העברת מסר

המיומנות השנייה בשיפור רמת התקשורת של האדם היא היכולת שלו להעביר את המסר שלו בצורה ברורה ומובנת לצד השני.  לשם

Set your categories menu in Theme Settings -> Header -> Menu -> Mobile menu (categories)
Create your first navigation menu here
Shopping cart
Start typing to see posts you are looking for.